Madeira day 1 - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Sander Ottens - WaarBenJij.nu Madeira day 1 - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van Sander Ottens - WaarBenJij.nu

Madeira day 1

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

26 Januari 2010 | Portugal, Madeirã

Doordat 't vliegtuig ontijst moest worden hadden een half uur vertraging opgelopen. Voor iedereen was het nog wel vroeg, een uurtje of 9, alleen ik was heel actief, dat kreeg ik later ook te horen. Aangekomen op bestemming moesten we de bus pakken richting 't hotel, maar we namen natuurlijk de verkeerde, stapten op een gegeven moment uit en liepen de rest, wat nog best een eindje lopen was, maar we konden wel genieten van het schitterende uitzicht! Na het droppen van onze bagage gingen we naar de supermarkt om eten en drinken in te slaan. 's avonds gingen we met z'n allen uiteten en hadden besloten de volgende dag auto's te huren. We sloten de avond af met een drankje in een karaoke bar, waar ik nog Queen - Bohemian Rapsody zong met Iza en Leander.