Strand - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sander Ottens - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Sander Ottens - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

03 September 2009 | Portugal, Lissabon

Zo weer een nieuwe dag!

Eerst over gisteren, ik ging met de Duitse, ze heet Ute, en een vriend van haar naar het strand in Cascais. 't was wel een tijdje reizen, maar dat was het waard. Het strand was niet zo heel super groot, maar wel heel nice. Vooral de golven, soms waren ze volgens mij wel 5 meter hoog! Rode vlag hing de hele tijd uit, omdat het water zo ruig is. Maarja, een vlag houdt mij niet tegen om het water in te gaan. Ik had verwacht dat het echt koud zou zijn, omdat een oceaan niet zomaar opwarmt! Ik had gelijk, het was super koud! Maar dat houdt mij ook niet tegen. Wat mij wel een beetje tegen hield was de stroming. Steeds probeerde ik stil te staan in het water toen er een golf aankwam, maar dat was vrijwel onmogelijk. De onderstroming was ook echt hard. Echt zwemmen heb ik niet kunnen doen, meer gewoon in het water staan en voor de lol zo stil mogelijk blijven te staan.
Op een gegeven moment vond ik het ook wel weer genoeg geweest, toen ging ik nog even in het water zitten, in de kleermakerszit. Nou, dat ging dus helemaal niet! Steeds als er een golf aankwam werd ik omver geduwd.

Na het spelen in het water gingen we met z'n 3en even naar het strandtentje om wat te eten en drinken. We hebben daar een tijdje gezeten, tot we dachten om weer terug naar huis te gaan. Ute was vaker naar het strand geweest, dus die wist wel hoe en wat. Maar nee, ze wist niet tot hoe laat de bus zou gaan. Na een tijdje wachten gingen we proberen te liften, niet echt een succes. Tot het moment dat Ute naar een parkeerplaats liep om daar te vragen of we mensen ons mee wilde nemen, de eerste aan wie zie het vroeg was meteen een succes. Het ging ook 10 keer sneller dan met de bus op de heenweg. Na de lift moesten we nog wel en tijdje met de trein en metro, maar dat was geen probleem.

Aangekomen op Casa Marvao waren we natuurlijk weer hongerig, ik had nog geen avondeten, Ute wel. Zij ging dus wat maken, pasta met tomaten saus en groenten. We hebben prima gegeten. Chris zat in de generale ruimte met Marlon (de Nederlandse) The Bank Job te kijken. Ik heb de laatste 15 min ook nog even mee gekeken, Marlon ging naar bed. Chris en ik ging nog even een paar afleveringen South Park kijken en lekker chillen :)

Zo was ook de 2e dag een leuke dag.
Vandaag werd ik om een uurtje of 8 wakker, vond het veel te vroeg om eruit te gaan. Ik ging er uiteindelijk om 9.15 ofzo uit. Heb na het douchen even gemsnt, daarna maar naar de winkel gegaan om eten te halen. De winkel is overigens 3 stappen buiten de deur, dat is dus wel heel chill! Tijdens het even serie gekeken. Later had ik afgesproken met Chris een terrasje te pakken met Marlon en een paar van haar vriendinnen. Dat ga ik dus zometeen doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Studeren en chillen in Lissabon

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2010

Backstreet Boys

11 Februari 2010

Meer strand

29 Januari 2010

Universidade Nova de Lisboa

29 Januari 2010

Madeira day 4

28 Januari 2010

Madeira day 3
Sander

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 12446

Voorgaande reizen:

14 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

12 weken in Cuzco, Peru

11 Februari 2011 - 14 Februari 2011

Barcelona

18 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Rond rijden door Europa!

28 Maart 2010 - 09 April 2010

Op bezoek bij Paula in Lissabon

01 September 2009 - 30 Januari 2010

Studeren en chillen in Lissabon

Landen bezocht: